Alla inlägg under augusti 2009

Av Heléne - 31 augusti 2009 21:16

I lördags åkte jag till Bringetofta marknad efter att ha kikat in i Marie G:s blogg. Hon skrev att hon skulle sälja av endel scrappinggrejor så jag tyckte det var värt att ta en sväng. Nu visste jag inte hur långt det var. Jag sa till killarna att jag kommer hem om ca 1 tim sedan körde jag och körde o körde.... Mer än en gång trodde jag att jag kört vilse. Men till slut nådde jag målet. Vilken marknad!! Där var hundratals bilar och då ännu mer folk. Jag är ingen "marknadsmänniska" menhär var trevligt och jag önskar att jag tagit med mig mer kontanter både till scrappinggrejor och annat som perenner, honung och cocosbollar mm. Mysigt! Jag får nog åka nästa år också och ta med mig familjen och picnic-korgen.

Av Heléne - 13 augusti 2009 12:29

När vi var i Kroatien kom Nancy ner med det senaste numret av Scrapbooking mm. Tre av mina LO:s var med i det numret. Jättekul eftersom det är första gången jag skickat in till tidningen.

Av Heléne - 13 augusti 2009 12:21

Syrrans yngste tog studenten i år. Det fick mig att börja fundera över mina egna studenten. Jag insåg att det var 25 års jubileum sedan jag "graduerade" från High School i Palo Alto, USA. Det har alltså gått ett kvarts sekel redan. Man vågar inte tänka på hur man har det när ytterligare ett kvarts sekel har gått. Ska se om jag kan få in bilder någon gång. Det fanns ju ingen digitalkamera på den tiden så jag måste koppla in den nya skrivaren (det var bara 2 mån sedan jag köpte den) o scanna in mina gamla bilder.


Efter en viktuppgång under semestern har jag nu tagit bort den och kan börja räkna neråt igen. Skönt

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards