Alla inlägg under april 2010

Av Heléne - 11 april 2010 19:31

Nu har jag bestämt mig! Det tog högst 5 min. Jag åker med min syrra m familj till Kina i sommar. Nu tänker jag inte krusa min familj längre.


Den här veckan har jag gått o gått. Det började med att jag ville testa den nya stegmätaren från jobbet o sen bara fortsatte det. Tävlingen börjar först i morgon så då gäller det att inte glömma sätta på sig mätaren. Det ska bli kul! Sedan har det gett resultat på vågen också. Så om jag inte gör bort mig innan onsdag så ska jag ha kommit till min målvikt o under den t o m. Men det finns yttre omständigheter som påverkar också så vi får se.


Jag är också anmäld till både Eksjö Stadslopp och Vårruset i Jönköping. Det är tillsammans med mitt jobb så det ska bli jättekul. Jag ser verkligen fram emot det.


Måste också berätta att idag såg jag en gammal man som var ute på promenad med sin hund. De såg precis likadana ut både i ansikte och frisyr. Där stämde verkligen "sådan husse sådan hund". Ha de´gott!!


  


Av Heléne - 1 april 2010 18:36

Vill önska er alla en riktigt/ I wish You All a

 

Glad Påsk / Happy Easter!



  


Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards