Alla inlägg under oktober 2010

Av Heléne - 3 oktober 2010 11:59

Om ett par dar så är det dags att ge sig ut på en liten speciell upplevelse. Maskerdbröllop på Disneyland i Los Angeles. Mellansystern, i den familjen jag bodde som utbytesstudent för en herrans massa år sedan, ska gifta sig. De har bestämt sig för att ha ett venetianskt maskeradbröllop på Disneyland där alla gäster bl a måste bära mask för att komma in.


Men först blir det en tur till San Francisco och Los Altos förstås. Napa Valley är ju också givet när man åker över annars har man liksom inte varit där. Tack vare Facebook har jag åter fått kontakt med Emmanuel Bouyssounouse som jag ska träffa uppe i SFO någon dag. 12 dagar blir lite kort tid men annars blir det nog bra. Bekymret är bara att Bin Ladin och Al Qaida är ute och ställer till det ute i världen. Särskilt oroande eftersom jag ska flyga via London. Håll tummarna att allt går bra!!  Kram



   


   


     

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards