Alla inlägg under mars 2011

Av Heléne - 15 mars 2011 19:23

Jag var ute på en charmig amerikansk scrapblogg och fick en idé som jag vidareutvecklade till att bli några scrappade "pärmar" till anteckningsblock för inköpslistor o liknande.


  


    

Av Heléne - 15 mars 2011 19:14

I helgen var det Smålandsuttagningen i bandy. Anton fick äran att delta. Han har vetat om det ett bra tag men passade ändå på att bli sjuk några dagar innan uttagningen i Vetlanda. Det var ett 50-60-tal riktigt duktiga killar som skulle slåss om att få en plats i Smålandslaget. Medan andra föräldrar manade på sina stackars barn att ge järnet var jag tvungen att be Anton att hålla igen. det kändes så fel men han var fortfarande sjuk så jag var lite nervösöver hur det skulle gå. Nu tar det några veckor innan vi vet om han lyckats eller inte.


  


  

   


Sportfotograf kommer jag aldrig att bli. Jag hinner INTE med. Dessutom är kameran också för långsam.

Av Heléne - 15 mars 2011 19:03

Det är svårt att tro att min mamma redan fyllt 80 år. Det kändes som den dagen aldrig skulle komma men det är bara att inse fakta. Hon firade för fullt och har inte slutat än. Det är grannar och vänner som kommit/ska komma till dem i 3 omgångar. Dessutom släkten på god middag ute på Sandsjöbaden. Men hon har inte tänkt slå pappa som hade 100 pers på sin 80-års dag. Kul att de är så pigga vid så hög ålder.




  

Önska jag kunde vara likaslät i hyn när jag fyller 80 år.


Av Heléne - 15 mars 2011 18:41

Himmel...........det var ju ett tag sedan julen tog slut och på mitt sissta inlägg står det God Jul. Måste skärpa mig och skriva lite oftare framöver. Jag har i alla fall börjat året med att bl a scrappa endel. Lite kort, ett fotoalbum och "pärmar" till anteckningsblock.


  


  


  


  


  


  


  


  


  


  


  



   


Min mamma fyllde 80 år så jag gjorde ett litet kort till henne.  



  

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards