Direktlänk till inlägg 10 maj 2009

Söndag kväll

Av Heléne - 10 maj 2009 19:32

Jaha, då var det söndag kväll igen. Den här helgen har varit en sådan helg då man ska ta ifatt allt man annars inte hinner med. Man kan kalla den en städa-tvätta-laga mat-baka-fotbollsmatch-tvätta lagets matchkläder-handla-barnkalas-så grönsaksland-klippa och färga håret-piska madrass-mm-mm-helg.

Igår hade Anton barnkalas i gympahallen. Han hade önskat sig presentkort från Intersport. Jag hade inte tänkt något speciellt över detta eftersom man inte har kalas för att få grejor utan för att det är kul. Men det vore bra om han kunde köpa nya benskydd eller något. Håll i dig - han fick HELA 1070 kr i presentkort. Vilka generösa föräldrar! Helt otroligt! TACK alla! Han är överlycklig.


Scrappade lite masaier för ett tag sedan. Här kommer de och några andra gamla scrappningar. Jag har fortfarande inga bilder på mina nya.

 
 
Oskar

Oskar

10 maj 2009 19:41

Hejsan! Oj då har du hunnit med mycket ju.
Det gäller att vara kreativ då får man massor gjort.

Ha det bra.
Oskar

http://i-love-china.bloggagratis.se

 
Nancy

Nancy

11 maj 2009 15:36

Kolla in massa läckra layouter denna gången, mer vill vi se ;) framöver *L*
Hmm de där med att sy med symaskinen måste jag ju oxå testa.Jag har ju fortfarande inte gjort de;)
Ha de gott
Kram

http://pinknanc.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heléne - 19 augusti 2012 14:30

Jag har flyttat min blogg till Lemontrees2.blogspot.com. Välkommen att kika in där. Må så gott! ...

Av Heléne - 23 juni 2012 16:28


Nähä...........nu är det dags att lämna påsk och önska er Trevlig Midsommar. Jag får verkligen skärpa till mig med bloggandet.     ...

Av Heléne - 9 april 2012 17:32


      Många olika slags påskägg har det blivit i helgen. Men allra mest blev det Anton Bergs mandelägg. Har man bara låtit en slinka in genom munnen så kan man inte sluta förrän påsen gapar tom. Dock blev det inga...........       .......

Av Heléne - 5 april 2012 17:15


    En riktigt Glad Påsk önskar jag er.

Av Heléne - 10 februari 2012 17:35


Nu har det varit kallt ett bra tag och man längtar mest till en kopp tea eller varm choklad med marchmallows, en filt och en brasa. Mmmm............mysigt!     ...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards