Direktlänk till inlägg 18 oktober 2009

Höstbilder

Av Heléne - 18 oktober 2009 20:29

Med alla höstfärger så måste man ju bara ut o fota. Vi har tagit endel höstbilder med barnen. De var väl inte helt överlyckliga men.... de kom till slut med. I övrigt har det varit trädgårdsarbete hela da´n. Men vi fick en sen start idag eftersom vi var bortbjudna igår kväll. Vi behövde ta igen oss lite o Victor LANade och sov hos en kompis.

Den här veckan kom 2 snickare från Eksjö för att bygga vår nya veranda längs med kortsidan på huset. De är jätteduktiga o gör ett fantastiskt arbete. Vilket lyft det blir. De har hållit på i 3 da´r så snart är den klar. Imorgon blir taket klart och förmodligen trappan. Nu börjar arbetsveckan igen. Tjing!!


        

 
 
nancy

nancy

20 oktober 2009 13:50

De första kortet e ju bara såå fint på Anton.
Ja de e härligt med hösten alla färger, ska försöka få de lite höst fint här hemma.
Vet inte om vi vågar ta upp halloween pyntet tills ni kommer så ni inte tycker vi e helknäppa ;) eller så väntar vi till sönd fast jag tror jag är ganska mör efter allt scrappand. Man brukar somna tidigt på söndagen.
Ses snart Kram

http://pinknanc.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heléne - 19 augusti 2012 14:30

Jag har flyttat min blogg till Lemontrees2.blogspot.com. Välkommen att kika in där. Må så gott! ...

Av Heléne - 23 juni 2012 16:28


Nähä...........nu är det dags att lämna påsk och önska er Trevlig Midsommar. Jag får verkligen skärpa till mig med bloggandet.     ...

Av Heléne - 9 april 2012 17:32


      Många olika slags påskägg har det blivit i helgen. Men allra mest blev det Anton Bergs mandelägg. Har man bara låtit en slinka in genom munnen så kan man inte sluta förrän påsen gapar tom. Dock blev det inga...........       .......

Av Heléne - 5 april 2012 17:15


    En riktigt Glad Påsk önskar jag er.

Av Heléne - 10 februari 2012 17:35


Nu har det varit kallt ett bra tag och man längtar mest till en kopp tea eller varm choklad med marchmallows, en filt och en brasa. Mmmm............mysigt!     ...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards