Direktlänk till inlägg 15 november 2009

Julkortsscrappning

Av Heléne - 15 november 2009 15:13

I går var jag på min första scrappning med Nässjöscrapparna. Det är ett trevligt gäng! Dessutom var Nancy och Anders här från Göteborg så hon följde givetvis med dit. Det var mina livs första julkort jag gjorde. Svårt och tidskrävande men kul när man kom in i det. Tack vare Anders o Nancy har jag nu äntligen lärt mig min scanner.....hoppas jag! Tack ni är GULD! Eftersom jag har nålar med pärlor på dem så blir de suddiga men ganska OK ändå. Jag lade in ett par gamla LO:s också eftersom jag behövde lära mig att hantera stort format i scannern. Ha de gott allihop!


Oh, jag höll på att glömma, hur man nu kan göra de´?, att vi var på Baazars höstfest i fredags kväll. De hade gjort ett enastående jobb med att få det stämningsfullt och mysigt i varje hörn. Tack Marie, Mia, Marita o Birgitta för en oförglömligt mysig kväll. Jag längtar redan tillbaka dit. Kolla in http://www.baazar.se.shop .



                  


        


                          

 
 
Ingen bild

Heléna

15 november 2009 17:43

Å vad mycket fint du gör!
Mmm synd, får nog skylla mig själv att jag hoppade Bazaar...men vi kanske hinner med en tur till innan jul?! ;)
Ha en skön söndagskväll!
Kram
Heléna

 
nancy

nancy

15 november 2009 23:21

vad hände med min förra kommentar??
Tack för en super trevlig helg med er. Så fick vi pysslat lite ihop oxå ;) och med andra nässjö scrappare oxå.
Ha de gott
kram
psst jag tycker allt att du kan gå med i facebook de skadar ingen ;) nä nu ska jag sluta stjata ;)

http://pinknanc.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heléne - 19 augusti 2012 14:30

Jag har flyttat min blogg till Lemontrees2.blogspot.com. Välkommen att kika in där. Må så gott! ...

Av Heléne - 23 juni 2012 16:28


Nähä...........nu är det dags att lämna påsk och önska er Trevlig Midsommar. Jag får verkligen skärpa till mig med bloggandet.     ...

Av Heléne - 9 april 2012 17:32


      Många olika slags påskägg har det blivit i helgen. Men allra mest blev det Anton Bergs mandelägg. Har man bara låtit en slinka in genom munnen så kan man inte sluta förrän påsen gapar tom. Dock blev det inga...........       .......

Av Heléne - 5 april 2012 17:15


    En riktigt Glad Påsk önskar jag er.

Av Heléne - 10 februari 2012 17:35


Nu har det varit kallt ett bra tag och man längtar mest till en kopp tea eller varm choklad med marchmallows, en filt och en brasa. Mmmm............mysigt!     ...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards