Alla inlägg den 11 juni 2009

Av Heléne - 11 juni 2009 20:13

Vi har haft några riktigt hektiska veckor. I helgen var det sommarfest med Antons klass i Lövhult. Sedan fick vi packa upp picnicken och packa ner fotbollkläderna eftersom Anton skulle spela fotboll i Bäckseda, Vetlanda. De vann med 4-0, tror jag...Sportfotograf ska jag aldrig bli. Men jag sätter in en bild iallafall. Iförrgår hade Victor sin avslutningsfest för 6an. De splittras imorgon eftersom de hamnar i olika klasser i 7an så han går redan och har ångest och saknar dem. Han är ute och äter pizza eller fikar med klasskompisarna nästan varje dag. I måndags "sov" de över i skolan. Sova...var att ta i. De var uppe nästan hela natten. Igår gick Nathalie och jag ut på en långrunda som tog 1 tim och en kvart. Ikväll är det fotboll för Anton. Imorgon är det skolavslutningar. Puuh!!

Om ni undrar vad alla står och väntar på, på en av bilderna så ser ni anledningen på sista bilden.... att få slänga blöta svampar på sin lärare.....!

Av Heléne - 11 juni 2009 19:43

Tadaa! Nu har jag faktiskt gått ner 3 kg och det känns kanon. Inte att det egentligen känns speciellt mycket men det är skönt att få det bekräftat. Det blir liksom enklare att kämpa vidare med lika mycket till när man har nått halvvägs.

 Min chef var borta idag och igår så jag fick göra mkt av hans jobb också. Tyvärr hade han inte lämnat någon info så fm var minst sagt kaotisk. Skönt att det ordnade upp sig på em.

Imorgon ska jag få vara ledig för att gå på skolavslutningar. Vi har beställt sol men den verkar inte komma. Vi ska också på studenten för barnens kusin. Ha en skön dag!!

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards