Direktlänk till inlägg 17 januari 2010

Påkörd

Av Heléne - 17 januari 2010 18:18

Den här veckan känner jag inte för att göra något stort inlägg. I torsdags blev jag påkörd när jag stod still i en kö på väg in i en rondell. Det bara sa....donk och så en knäck i ryggen. Som tur var så körde bilisten sakta. Men, aj aj, vilken ryggsmärta jag fick. Vid sådana här tillfällen är man glad att man kör en robust SUV (inte när man ska tanka). Det var bara kofångaren som sprack och lossnade och jag kunde köra vidare utan problem. På den andra bilen blev både grill och motorhuv intryckt. Det konstiga var att vi dagen innan diskuterade detta på jobbet; att alla säger alltid att de blivit påkörda. Ingen säger att man kört på någon. Så när jag ringde min chef, från olycksplatsen, så sa jag bara. - Säg nu inget, men jag BLEV faktiskt påkörd.


Idag har jag städat källaren. Alla bara slängde ner allt nedanför trappan så alla fick hoppa och kliva över allt för att komma fram till snickarboden och "hobbyrummet". Jag har tröttnat för längesedan men konstigt nog gjorde ingen annan det. Så efter mycket tjat om att vi skulle städa källaren tillsammans gav jag upp och tog itu med det själv.....som vanligt. Ha de´!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heléne - 19 augusti 2012 14:30

Jag har flyttat min blogg till Lemontrees2.blogspot.com. Välkommen att kika in där. Må så gott! ...

Av Heléne - 23 juni 2012 16:28


Nähä...........nu är det dags att lämna påsk och önska er Trevlig Midsommar. Jag får verkligen skärpa till mig med bloggandet.     ...

Av Heléne - 9 april 2012 17:32


      Många olika slags påskägg har det blivit i helgen. Men allra mest blev det Anton Bergs mandelägg. Har man bara låtit en slinka in genom munnen så kan man inte sluta förrän påsen gapar tom. Dock blev det inga...........       .......

Av Heléne - 5 april 2012 17:15


    En riktigt Glad Påsk önskar jag er.

Av Heléne - 10 februari 2012 17:35


Nu har det varit kallt ett bra tag och man längtar mest till en kopp tea eller varm choklad med marchmallows, en filt och en brasa. Mmmm............mysigt!     ...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards