Direktlänk till inlägg 21 februari 2010

Hemkommen från fjällen

Av Heléne - 21 februari 2010 21:35

Ikväll kom vi hem från fjällen, närmare bestämt Sälen. Vi åkte i onsdags så det blev ett kort besök med härlig skidåkning i två dagar och en utmanande i en dag. De två första dagarna var jättebra med lagom mycket folk i backarna. Detta gjorde att man kunde stå på allt vad man orkade................för se de´gillar jag. Tredje dagen var snöoväder men inte stoppar det mig. Anton gav upp efter första åket men Victor o jag fortsatte att åka. Inga liftköer så det var bara upp ner, upp ner.............. Synd att behöva åka hem idag men det va väldigt kallt så vi hade inte klarat att åka så länge ändå. Hemkomsten var chockerande med ALL SNÖÖÖÖÖÖÖ. Som tur var hade svärmor skottat vår uppfart så vi kunde komma upp med bilen. Hon måste jobbat häcken av sig de här dagarna.


Jag köpte ett par nya skidbyxor - Burton, gula o svarta med ett utmanande zebramönster. Victor tyckte nog de var lite väl häftiga men de passar min personlighet i backarna för då är jag minst sagt rivig!    Kan inte riktigt komma över Victors kommentar på vägen hem. - Mamma, i backarna skäms jag i alla fall inte för dig!!  Hmm, gör han det alltid annars, eller?     


      

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heléne - 19 augusti 2012 14:30

Jag har flyttat min blogg till Lemontrees2.blogspot.com. Välkommen att kika in där. Må så gott! ...

Av Heléne - 23 juni 2012 16:28


Nähä...........nu är det dags att lämna påsk och önska er Trevlig Midsommar. Jag får verkligen skärpa till mig med bloggandet.     ...

Av Heléne - 9 april 2012 17:32


      Många olika slags påskägg har det blivit i helgen. Men allra mest blev det Anton Bergs mandelägg. Har man bara låtit en slinka in genom munnen så kan man inte sluta förrän påsen gapar tom. Dock blev det inga...........       .......

Av Heléne - 5 april 2012 17:15


    En riktigt Glad Påsk önskar jag er.

Av Heléne - 10 februari 2012 17:35


Nu har det varit kallt ett bra tag och man längtar mest till en kopp tea eller varm choklad med marchmallows, en filt och en brasa. Mmmm............mysigt!     ...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards