Alla inlägg den 7 mars 2010

Av Heléne - 7 mars 2010 19:42

Veckorna går så fort. Går inte klockan lite fortare efter att man fyllt 40 ? Jag tror de i alla fall. Nathalie & jag har gått ett par långrundor. Idag har jag varit ute i två omgångar och det har blivit ca 9-10 km. Jag känner mig jättenöjd med de´. Fåglarna kvittrar och det känns verkligen som vår i luften. Då blir man på lite bättre humör. Mellan promenaderna var vi  på Ljunga Park i Sävsjö o käkade middag med hela min familj.


Igår spelade Anton och hans bandylag en cup i Katrineholm. Han gjorde 6 mål inkl ett hattrick. Det gör mig glad. Hemma satt Mia o jag o tittade på en film - Laws of Attraction. Det är ju inte dumt att vila ögonen på Pierce Brosnan en stund.


Igår fick jag också hemska brännande utslag på armar o överkropp. Kunde inte fatta vad jag fått det av. Men idag löste det sig när jag tog fram min nya flaska med "hudlotion". Jag hade tagit fel flaska i affären o köpt hem duschcreme som såg exakt likadan ut. Jag hade smörjt in mig med duschcreme o inte sköljt av det så nu har huden typ bränts. Hurrni, gör inte det! Det är inte skönt. Åtminstone vet jag att det inte är "livshotande" utan går över. Å jag fick mig dagens skratt. Lol =D

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards