Alla inlägg den 28 mars 2010

Av Heléne - 28 mars 2010 17:51

Har provat kläder på barnen idag för att se vad som tänkas kunde bli kvar i garderoben. Victor fick en i det närmaste tom garderob. Han växer så det knakar, kunde nästan tro att han går på anabola. Anton kunde ha samtliga kläder sedan förra året och t o m endel från året innan!! Stackarn han får inte mycket nytt.


På våffeldagen var jag först på husvisning i Eksjö. Det var ett charmigt gammalt hus men för högt pris tycker jag. Det finns trots allt endel att göra på det. Å så är det väl bara jag som kan tänka mig att flytta till Eksjö. Senare på kvällen kom Mia o grabbarna på våfflor. Det Ä R ju så gott! Jag skulle kunna smäcka i mig ett helt gäng men sunda förnuftet stoppar mig, puh.


Igår kväll firade vi barnens kusin som fyllde 20!!! Himmel & Pannkaka!


Efter fusk med träningen och promenader den här veckan så visar vågen alldeles för mycket ++. Nathalie & jag fick bara ihop en promenad den här veckan och Tommy & jag bara två träningar varav en idag. Träningen idag kändes fantastiskt skönt. Nu måste jag skärpa mig!! :)


  

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards