Direktlänk till inlägg 13 september 2009

Husbilsmässa

Av Heléne - 13 september 2009 20:43

I lördags drog Uffe o jag upp på husbilsmässan. Där hade vi bestämt träff med Nancy o Anders från Götet. Det är alltid kul att träffa dessa varma, goa människor. Vi kikade runt på alla nya husbilar o blev självklart sugna på att köpa flera av dem. Men hemskt vad de gått upp i pris. Jättemånga husbilar hade nu nått enmiljon strecket o inte nog  med de. Alldeles för många ligger också över.....långt över. Nåväl för oss blir det ingen ny. Vi har ju vår till försäljning. Victor vill inte följa med fler år säger han. Så trötta åkte vi hem med alla kassar med broschyrer.


Idag trodde jag vi skulle snickra på vår veranda men Uffe hade tydligen inte tänkt samma tanke. Så jag fick städa o fixa istället o så åkte Maria Rumar o jag ut till Hattsjöhult för att plocka ekologiska grönsaker. Det är nog femte gången i sommar som jag var där. Det är alltid härligt men nu var det så långt fram på säsongen att det började bli "djungellikt" och trassligt o svårt att ta sig fram.

 
 
nancy

nancy

16 september 2009 02:52

Alltid lika roligt att träffas även om de bara blev ett par timmar, bättre de en inga ;)
hmm låter som du har fått min förkylning :(
Ja de var värst var husbilarna har blivit dyra, de får nog bli att hämta hem en från tyskland till våren hoppas jag.
Ha de gott
kram Nancy

http://pinknanc.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heléne - 19 augusti 2012 14:30

Jag har flyttat min blogg till Lemontrees2.blogspot.com. Välkommen att kika in där. Må så gott! ...

Av Heléne - 23 juni 2012 16:28


Nähä...........nu är det dags att lämna påsk och önska er Trevlig Midsommar. Jag får verkligen skärpa till mig med bloggandet.     ...

Av Heléne - 9 april 2012 17:32


      Många olika slags påskägg har det blivit i helgen. Men allra mest blev det Anton Bergs mandelägg. Har man bara låtit en slinka in genom munnen så kan man inte sluta förrän påsen gapar tom. Dock blev det inga...........       .......

Av Heléne - 5 april 2012 17:15


    En riktigt Glad Påsk önskar jag er.

Av Heléne - 10 februari 2012 17:35


Nu har det varit kallt ett bra tag och man längtar mest till en kopp tea eller varm choklad med marchmallows, en filt och en brasa. Mmmm............mysigt!     ...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards